Op weg naar Oliver. (24 juli).

25 juli 2012 - Oliver, Canada

Dinsdag 24 juli

Na ontbijt nog een mooie wandeling gemaakt naar het Lightning Lake, wat aan de camping ligt.

Daarna om 10:30 uur vertrokken op weg naar Oliver (230 km).

Onderweg leuke stop gemaakt bij de oever van een rivier. Kinderen even lekker gespeeld in en rond het water. Vlak daarna rijden we de Okanagan Valley in, waar mooie fruitbomen staan en waar we vers fruit hebben gekocht langs de weg (kersen, perziken en abrikozen).

We wilden eigenlijk overnachten in Osoyoos, maar dat vonden we te toeristisch. Daarom zijn we doorgereden naar Oliver en hebben vannacht geslapen op Gallagher Lake resort. Ook weer aan een prachtig meer, waar we bij aankomst gelijk ingedoken zijn (althans, alleen de bikkels: José, Linda en de kids!).

Straks vertrekken we op weg naar Kelowna en Vernon. Hopelijk is er daar ook wifi, zodat we vanavond of morgen weer wat kunnen schrijven.

Liefs, familie Veltmeijer.

1. Adriaan, Margreet, Tim en Britt:
    25 juli 2012
    Hey Veltmeijertjes,
    Leuk om te lezen wat jullie tot nu beleefd hebben. Mooie foto's. En José, nog gefeliciteerd met je verjaardag! xxx

Veel plezier!
    Liefs,
    Adriaan, Margreet, Tim en Britt
  2. Anita:
    26 juli 2012
    hey lieve mensen zo ver hiervandaan, allereerst alle jarigen van harte gefeliciteerd smak smak. Leuk om te lezen hoor jullie belevenissen, nu gaan we (karin en ik) nog even verlekkerd kijken naar de foto´s het is toch wel een hele mooie reis hoor. Ik lees graag nog even door dus posten maar. Heel veel plezier nog met zn allen en iedereen de groeten van ons allemaal, liefs van de leeuwen, de vissen en van johnnie!!!