Dag 23 en 24 (12 en 13 augustus).

15 augustus 2012 - Melissant, Nederland

Zondag 12 en maandag 13 augustus

Vanochtend gaan we eerst koffers inpakken en campers opruimen en daarna ontbijten. Iets na 11.00 uur gaan we op weg naar Canadream, waar we onze campers, waar we bijna 3500 kilometer zonder problemen mee hebben rondgereisd, moeten terugbrengen. Gelukkig vinden we het met een routebeschrijving van de camping redelijk makkelijk. Het inleveren van de campers gaat erg soepel, alleen Remko heeft te weinig benzine in zijn tank zitten en gaat nog even terug naar een tankstation om hem wat bij te vullen. Om 14.00 uur worden we bij de airport afgezet en na even wachten kunnen we meteen inchecken. We vermaken ons al winkelend, etend en drinkend tot 17.15 uur en gaan dan aan boord. Om 18.15 uur stijgen we op en na een rustige vlucht van 9 uur landden we dinsdag 14 augustus om 12.15 uur Nederlandse tijd op Schiphol. Voordat we als bijna laatsten uit het vliegtuig gaan mogen de kinderen nog even bij de piloot in de cockpit kijken. Daarna door de douane, koffers halen en met de auto’s terug naar Melissant! Om 16.00 uur staan we voor de deur. Allemaal zijn we moe van de lange terugreis en de vele uren op. Nu maar weer proberen wakker te blijven tot vanavond om zo min mogelijk last te hebben van de jetlag. Maar wat hebben wij een fantastische vakantie gehad!!! Canada is zoals al eerder genoemd een geweldig land en de Canadezen zijn echt uiterst vriendelijk en behulpzaam! Nu alleen van de vele foto’s nog een mooi fotoboek maken! Dat zal waarschijnlijk nog een hele klus worden! Iedereen die ons via dit weblog gevolgd heeft de afgelopen 24 dagen : Bedankt! Het was erg leuk om te weten dat zoveel mensen over onze schouders meekeken en geweldig om jullie enthousiaste reacties te lezen!!!

1. Adriaan, Margreet, Tim en Britt:
    16 augustus 2012
    Tsjaaaa, dan zit jullie reis door Canada er al weer op, wat gaat dat toch snel. We vonden het heel leuk om te lezen en te zien wat jullie zoal meegemaakt hebben.
    Hopelijk hebben jullie niet te veel last van een jetlag, of wellicht toch een beetje, kijk maar eens naar het kopje van dit verslag ( maandag 13 en zondag 14 augustus ;)
    Mochten jullie in de toekomst weer op reis gaan, we houden ons aanbevolen......om de verslagen te lezen dan hè.

Liefs van ons 4tjes