Dag 20 (10 augustus).

11 augustus 2012 - Parksville, Canada

Vrijdag 10 augustus

Om 11.00 uur gaan we op weg naar Duncan. We hebben vanochtend foto's op het weglog gezet en alvast een camping voor vannacht gereserveerd in Parksville. De kinderen hebben na het ontbijt nog even gespeeld in de speeltuin. Deze camping was lekker rustig met mooi schoon sanitair en hele vriendelijke mensen bij de receptie! In Duncan wandelen we langs een aantal totempalen en kopen in een winkeltje waar ze heel veel Nederlandse producten verkopen stroopwafels, ontbijtkoek, kaas en dropjes cq. snoepjes. De kosten : 41,00 CND! Maar ze hadden er hagelslag en repen chocolade van Albert Heijn en Brinta en de mevrouw sprak gewoon Nederlands. Grappig hoor! Voordat we om 15.00 uur doorrijden naar Parksville eten we bij Tim Hortons en halen we nog wat boodschappen voor de laatste dagen. We nemen bij Tim Hortons nog muffins, donuts en andere lekkernij mee voor vanavond bij de koffie. Om ongeveer 16.30 uur komen we aan op de camping Paradise Sea-Side Resort in Parksville. Een camping met maar 30 plaatsen aan het strand en met een hele leuke midgetgolfbaan en botsbootjes. Eind van de middag wandelen we langs het strand naar zandsculpturen. Nadat we rondgekeken hebben bij de prachtige zandbouwwerken gaat een gedeelte van onze groep voor het eten zorgen en een gedeelte gaat met de kinderen naar een waterpark. Pas tegen 20.00 uur bbq-en we en daarna als toetje hebben we koffie met het lekkers van Tim Hortons. Rond 23.00 uur gaat iedereen de campers in.

1. Conny Anemaat:
    12 augustus 2012
    Hoi Wendy, ik begreep van Wilma dat je via internet alles netjes bijhoudt. Volgens mij hebben jullie wel een supervakantie ! Groetjes aan iedereen en goeie reis terug !
    Conny
  2. Conny Anemaat:
    12 augustus 2012
    Hoi, zag in mijn mail dat er een typefout in het mailadres stond, maar mijn reactie zal wellicht binnen zijn en anders kom je het wel tegen wanneer jullie weer in Melissant zijn !
    Groetjes en geniet nog even ! Conny
  3. Adriaan, Margreet, Tim en Britt:
    Hey Fam. Veltmeijer,
    Het is hier zondagochtend 9.30 en ik heb net onder het genot van een kopje thee jullie reisverhalen weer gelezen. Wat is het toch elke keer weer leuk om even te lezen hoe het jullie vergaat. En wat zullen jullie nog veel meer te vertellen hebben als jullie weer terug zijn..... Maar daar moeten jullie natuurlijk nog even niet aan denken. En wat een geweldige foto's .....het zal een fotoalbum worden waar de Dikke van Dale qua dikte bij in het niet zal vallen ;)..... We wensen jullie nog heeeeeeel veeeeeel plezier. Liefs uit het geitendurp! Xxx
  4. Jan & ijvonne veltmeijer:
    12 augustus 2012
    Zondagmiddag tijdstip 15.00 uur bij 25"" C.
    Lieve familie,
    Dit is onze laatste reactie aan jullie in Canada.
    Wat hebben jullie veel beleefd/gezien.
    Wendy..."Chapeau" voor alle reisverhalen en mooie foto's.
    Wij wensen jullie voor a.s maandag/dinsdag een goede vlucht toe naar het kleine "kikkerlandje".
    Jullie hebben een land bezocht dat 485 keer groter is dan Holland met maar 35 miljoen inwoners.

Nu de groeten uit Steenwijkerland met 43.000 inwoners !!

liefs jan & ijvonne xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx