De eerste dagen in Canada! (22 en 23 juli).

25 juli 2012 - Oliver, Canada

Zondag 22 juli

Na een voorspoedige vlucht om 13:00 uur lokale tijd geland in Vancouver.

Het was bewolkt en rond de 18 graden. Met een pendelbusje naar ons hotel gebracht en om niet last te krijgen van een jetlag, zijn we gelijk naar Vancouver centrum gegaan per skytrain.

Even lekker gegeten en gewandeld door Chinatown en langs de beroemde stoomklok. Toen uitgeput (Rick sliep al onder het lopen) met de skytrain rond 21:00 uur terug naar ons hotel en ons bed ingedoken (we waren inmiddels al zo'n 24 uur op.......).

Maandag 23 juli (José jarig)

Na heerlijk geslapen te hebben gaan we rond 8:00 uur ontbijten in een restaurant naast ons hotel. We worden om 9:30 uur opgehaald door een shuttlebus van Canadream om ons naar onze campers te brengen.

Twee uur later vertrekken we met drie campers op weg naar een supermarkt in een voorstad van Vancouver. Het was wel een hele tour om met drie campers bij elkaar te blijven in zo'n grote stad.....na veel telefoontjes over en weer naar elkaar is het ons gelukt de parkeerplaats van de supermarkt met z'n allen te bereiken. Dat was een goede start...!

Na twee volle karren boodschappen te hebben gehaald, vertrekken we om 15:30 uur richting Manning Park. Daar komen we om 19:45 uur aan op de Lightning Lake Campground na 243 km gereden te hebben. Het was er k-k-k-koud en hebben er gelijk een vuurtje gestookt! Na het eten dus snel ons warme bedje in!