Dag 15 (5 augustus).

5 augustus 2012 - Clearwater, Canada

Zondag 5 augustus

Vanochtend om 9.15 uur gaan we op weg naar Clearwater. Tijdens het ontbijt stikt het van de muggen, dus we maken haast om weg te komen! Onderweg stoppen we slechts twee keer. Eén keer om de hoogste berg van De Rockies te bewonderen (Mount Robson) en één keer om wat te drinken in een restaurantje in Blue River. Om ongeveer 13.30 uur rijden we na 281 km Clearwater binnen en gaan op zoek naar een camping. We rijden verkeerd en komen zodoende per ongeluk op een kleine camping terecht, die wel alles blijkt te hebben wat onze hartjes begeerd (een zwembadje voor de kinderen, WiFi en wasmachines voor Wendy en Linda en firepits voor Remko). Er zijn nog plaatsen vrij en we besluiten hier te blijven. De plaatsen blijken echt enorm groot te zijn. De kinderen duiken meteen het zwembadje in, want het is hier behoorlijk warm (32 graden in de schaduw). Het zwembadje is klein maar er is een glijbaan met water, er zijn twee grote ballen, diverse van die lange slurven en een waveboard. Helemaal perfect dus voor de kinderen. We blijven de rest van de dag lekker op de camping zodat we even kunnen bijtanken. De wasmachines worden aan het werk gezet en nu we eindelijk weer een camping hebben met WiFi kunnen we ons reisweblog updaten.

1. Guus en Nan:
    7 augustus 2012
    Hallo Frits en José en rest van de familie,

Waren vanmorgen bij Henk en Mieke. Lieten ons jullie reislogger zien. Leuk! Veel plezier en tot over een week of wat.

Groetjes,

Guus en Nan